23.11.2009

Dünyayı güzellik kurtaracak!

Mısır konservesinin üzerinde yazılanları defalarca okuduktan, altın sarısı mısır taneciklerinin genetik durumu üzerine uzunca düşündükten sonra alışveriş sepetine atabildim. Sabunlardan ise antibakteriyel olanı aldım. Çiçek kokulu, renkli sabunların yerini tutmuyor elbette. Ellerim yıkanmaktan kızarık içinde, çizik içinde. Çantamda üç farklı el kremi…

Eskiden yaşamak daha kolay olmalıymış! Daha huzurlu…


Sabah renklipamuklar’a “Bütün gece kendimi FarmVille’in içinde gördüm. Yaptığım küçük çiçek bahçesi var ya… Orada sürekli çiçek topluyordum” dedim. “Delirdik iyice” dedikten sonra ekledi: “İyi ki dün ekip biçmedim. Rüyamda çiftliği görmedim böyle olunca!”

Gerçek hayatta gerçekleştiremediğim, büyük olasılıkla hiçbir zaman gerçekleştiremeyeceğim rengârenk ütopyayı sanal hayatta gerçekleştirdim. Kendi ellerimle bir Ege Çiftliği kurdum. Bir zeytin ağacının altında iki bank, pembeye boyalı tek katlı bir ev; kırmızı laleler, sarı nergisler, pembe güller ile dolu bir çiçek bahçesi, atlar, koyunlar, hatta kuğular bile var çiftliğimde.

Düşlerimden vazgeçmiş sayılır mıyım ki böyle olunca?


Bir zamandır yazmıyordum Beyaz Tuval’e… İşin aslı bir daha geri dönmeyi düşünmüyordum da. Ama sonra düşününce buradaki güzellikleri, arkadaşlıkları, hâlâ unutulmamaları, silinmemeleri… Güzellikler çirkinliklerin üstüne gitmeli. Gerekirse deşifre etmeli çirkinlikleri diye düşündüm.

Bu zaman zarfında beni arayıp soran Sevgili Duygu ve Dolphin’e çok teşekkür ederim. Ve Jto… Uzak kaldığımız bu zamanı büyük bir mutlulukla taçlandırmış. Jto’nun mutluluğuna daha yakın olabilmek yeniden yazmaya başlamamın bir nedeni daha. Ve Sevgili Günlükcüğüm. Seni okumadım sanma sakın. Benim için yazdıkların ve blogundaki yerim öyle değerli ki…

Elbette, renklipamuklar! Şirkete gidince sabah sabah okuyabileceğin ufak tefek yazılar olur umarım bundan sonra.

Öyle ya, “Dünyayı güzellik kurtaracak” demişti şair. Çirkinliklerin bizlerden uzak olması dileğiyle…

Hiç yorum yok: