29.04.2009

Örselenmiş yanıtsızlıklarım

Mutsuzum.
Ağlasam hafifler mi mutsuzluğum?

Okumam ve içeriğine hâkim olmam gereken iki sayı duruyor masamda. Sabahtan bu yana…

Öneriler bekliyor karşı taraf. Çok daha iyisini, çok daha yenisini, çok daha başkasını ve çok dahalarını bekliyorlar benden. Her zaman beklendiği üzere…
Alışkınım nasılsa.
Fakat, bu usanç niye?

Son iki sayıyı okumayı bu gece bitirmeli, yaratıcı fikirler geliştirmeliyim. Saatlerle kavgam başladı. Gün ışıyıncaya kadar zamanım var. Ardından…

Ardından dev kulelerin birinde uzun süren görüşmeler yapacağım.
Bir ara “Ne içersiniz?” diye sorulacak.
Büyük olasılıkla “Ihlamur” diyeceğim. Öte yandan…

Öte yandan evimde bir başıma kaldığım zamanlarda bir Ege masalını anlatmayı sürdüreceğim. Sonuna nokta koyduğum her masalın ardından kendime soracağım:
“Yazdığın masallara kendin inanmıyorken başkaları neden inansın ki?”

Sorgumu yanıtsız bırakarak cezalandıracağım kendimi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sabahı nasıl ettin kimbilir...

iyi haberlerini bekleyeceğim.

hem ben o masallara inanıyorum :)

Adsız dedi ki...

biliyordum bu geceden iyi şeylerle çıkacağını :)

bazı insanlar için zorluktan sonradır aydınlık. bazıları da kolayca kavuşurlar ışığa. derler ki ilki kıymetliymiş :) ama bana ikincisi daha güzel geliyor. hani bir yerden sonra, aman kıymeti boşver çık ışığa, nedir ille karanlık bir tünelden geçip aydınlığa çıkacağım diyorsun :)

ama bazılarımız için böyle bu.

uzun çalışma dönemleri, uzun beklemeler, yorgunluklar vs. gerekiyor.

olsun. sonuç iyi olsun da.

hem yeni bir adres gerek bana :) başladığın ilk gün acil bildirim rica ediyorum.

umarım haftasonun çok güzel geçer. yarından itibaren tatiliz biz. üç gün. ve mutlu haberler almanı diliyorum. gelişme olursa haber verirsen sevinirim.

öpüyorum.

MAVİ UMUT dedi ki...

Netleşin..inandığınız şeyleri taşıyon gerisini atın gitsin..güçlenirsiniz.

SeV@L dedi ki...

İnanmadan yaşayamaz insanoğlu. Göktanrı'ya inanır. Allah'a inanır. Aşka inanır. Masalların bir gün gerçek olacağına inanır. Politikacılara inanır. Bir de Kadir İnanır var ki konumuzla alakası yok. :P

Özetle demek istediğim sen inanmasanda birisi mutlaka inanır yazdığın masallara. O tarafı hiç merak etme.

İyi bir hafta diliyorum sana sıkı sıkı sarılıyorum. :)

Adsız dedi ki...

pencerene gün doğarken gözlerinin ışığı solmasın, parçalama kendini işkolik ıhlamur.
sevgiler ve gecikmiş de olsam, bol şans :)

günlüktutan